OK, deja devine fun. E ultimul post de genul asta pe care il mai scriu, pentru ca e prea distractiv sa nu. Dupa asta renunt, pentru ca se pare ca uneori nu poti sa depasesti anumite niveluri de IQ (ca sa fie clar, am primit in ultima vreme o gramada de propuneri samd prin agentii de PR, propuneri venite cum trebuie. Nu scriu de ele ca nu are sens, au fost super ok).
Povestea de azi
Intriga: o cerere de post platit
Adresa de email la care am primit: [email protected] (deci adresa de aici de pe blog. Putem presupune ca persoana care mi-a trimis emailul a intrat pe blog)
Continutul: destul de targetat, ma gandeam eu citind, avand in vedere ca era ceva legat de auto samd. Pana ajung la urmatorul paragraf:
Concret, la inceput, am fi interesati de un post in care sa descrieti […] – (asta in cazul in care sunteti conducator auto, ne cerem scuze, nu putem sti cu certitudine acest lucru).
Sublinierea de mai sus imi apartine.
Ia sa vedem noi ce zice pagina Despre, care e sus, in meniu, la un click distanta:
masina mea de vis e AstonMartin DB9, conduc un Audi A4 (cand nu il conduce varumiu, care cred ca il conduce mai mult), vreau un Audi S5 sau un R8 (in functie de cati bani voi avea), dar probabil ca imi voi lua un Range Rover pana atunci. Daca nu v-ati dat seama, va spun ca imi plac masinile.
Mda. Fail pana la capat.
De data asta mailul a fost relativ bun, pregatirea la pamant.
Va intrebati, poate, de ce nu dau nume samd (cum zice zoso aici). Pentru ca nu imi sta in fire. Eu prefer sa imi rezolv problemele in privat, nu pe bloguri (asa cum stiu toti cei din jurul meu si cei din jurul meu stiu asta despre mine – am corectat pentru ca se intelegea altceva ๐ ). Nu am santajat pe nimeni pentru consultanta, nu am luat niciodata bani de la cei despre care am scris pe acest blog (de rau sau de bine). In cazul de fata am sunat la o persoana din anturajul respectivei firme si i-am citit mailul. Dar i-am zis ca si public o parte din el (pentru ca e prea distractiv). I-am spus ca sper sa rezolve, pentru ca data viitoare nu mai dau telefon.
Prin urmare, nu intrebati despre cine este vorba ca nu va spun. Asa cum nu as fi spus nici la acest post. Pentru ca eu tot sper ca lumea sa invete si cu frumosul, nu numai cu suturi publice in fund. Cred ca industria online are nevoie si de oameni ca zoso, si de oameni ca mine. Daca am fi numai intr-un fel sau altul, nu ar fi bine pentru nimeni.
Sunt curioasa ce explicatie ai primit. Cum sa-si puna problema daca esti sau nu sofer, in conditiile in care, informatia asta o gaseste si fica’mea de 9 ani, super usor pe google?
e cam tricky faptul ca nu dai nume.
In primul rand cel care ti-a trims emailul este platit ca sa stie totul despre tine. e o regula de bun simt sa te informezi despre persoana careiea te adresezi.
eu prefer sa spun ce am de spus in public chiar daca pe mult ii deranjaza. nu mai cred ca invata nimeni cu frumosul mai ales daca are o functie…
Esti prea drastic. People don’t know what’s in other people’s heads/minds. Tu te sti bine, insa pentru altii esti doar merchendise din prisma blogului. Se putea face mai bine tema. Totusi nu e extrem de dramatic faptul ca nu te-a studiat indeajuns inainte.
P.s. nu merg commenturile in mobile version.stiu, e de la tema/plugin dar era unul pe care mergeau
nu e dramatic, dar mi se pare stupid sa vrei sa lucrezi cu mine si sa nu ai idee cine sunt si ce fac. Pune-te tu in partea cealalta a baricadei: vrei sa faci un business cu cineva, orice. Ai o propunere de facut… nu te interesezi inainte chiar deloc?
Era o propunere de colaborare, nu o cerere in casatorie. Cred ca trebuia sa va uitati la ce va cere si ce va ofera, nu la cat de bine va cunoaste.
Poate nu ati aflat, dar nu sunteti nici singurul, nici cel mai cel!
Cum spuneam si mai sus, in comentariu, eu imi fac temele inainte de a face o propunere de afaceri. Daca eu vreau sa vand o masina unuia care nu are permis nu se cheama ca fac o propunere, se cheama ca ma plictisesc si am timp de pierdut.
Cat despre “nu sunt singurul, nici cel mai cel”, sunt de acord. Dar in acest caz mailul trimis intra la spam. Pentru ca inseamna ca a fost trimis la gramada.
@McGogoo, publicitatea negativa poate fi uneori la fel de productiva ca si publicitatea propriu-zisa.
Si iti dau 2 exemple, campania precedenta la nu stiu ce produse cosmetice, care la fel a fost criticata pe multe bloguri, insa cu nume si tot si-a atins intr-o oarecare masura scopul.
Viralul GSP (“Noua ne pasa de sport”) a fost la fel criticat pe multe bloguri, insa acestea nu au facut decat sa il promoveze mai mult.
Mai exact, cineva iti cere sa scrii despre produsul x contra cost. Tu nu poti sa scrii articolul din diferite motive, dar in schimb scrii un articol despre ce gafa a facut, cu nume cu link, etc. Practic nu i-ai luat banii, dar postul tot l-ai scris intr-o alta forma ce-i drept, si il promovezi pana la urma pe gratis.
Uneori sa cere sa dai si numele, dar nu promovezi orice gafeur peste care dai.
(in afara subiectului): Nu, nu e “OK”… nu e nici “fun”. Ce-i aia… “fun”? – si sa nu mai continui…
(la subiect): Din nefericire… nu e distractiv. Arata doar nivelul extrem de scazut de gandire si profesionalism in industrie. ๐
Incep sa ma indoiesc ca lumea poate sa invete si cu frumosul.
Metoda lui Vali da rezultate, metoda ta… inca stam sa vedem. Nu spun sa faci ca el, e doar o bservatie obiectiva.
si ai condus sau nu masina lor pana la urma?
Tot legata de pasiunea ta pentru masini, ti-am adresat o intrebare la mine pe blog:
http://selfbranding.wordpress.com/2009/05/28/cu-ce-va-laudati-masina-sau-femeiapimp-my-bride/