• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

BobbyVoicu.ro

  • Home
  • Arhiva (2005-2013)

Bloggerii noi nu inteleg – partea 1: constanta si perseverenta

Pentru bloggeri noi · December 1, 2010

Acum vreo doi ani observam ca, in mod ciclic, in blogosfera se revolta o noua generatie de bloggeri. Unii dintre cei mai vechi ar spune “sunt irelevanti, de ce ii bagi in seama?”. Pentru ca sunt masochist 😀 Si pentru ca oricum trebuia sa scriu un post pe tema asta, sa am catre ce da link. Si pentru ca a venit perioada din an :))

In primul rand cititi articolul de-aici (scris acum doi ani). Explica o parte din idei.

Si, ca o confirmare a ceea ce spun acolo, legat de oamenii pe care nu ii cunosti, dar care se vor recomandati, persoana a carei link a pornit postul s-a luat de mine cu faze de cacat de 4 ori in urmatoarele 5 posturi. Pentru ca i s-a parut ca atunci cand am zis ca ma deranjeaza tonul superior si acid, de fapt i-am zis ca e prost gramada. Sincer sa fiu, nu as fi vrut o astfel de confirmare, dar au si haterii nevoie de motive inchipuite din cand in cand.

Bun. Acum, sa ajungem la bloggerii nostri. Toti, noi, vechi, care inca scriu, care nu scriu. Care sunt sau nu relevanti. Care nu sunt descoperiti.

Sa o iau pas cu pas (incerc sa imi aduc aminte de pe chat-ul de la RadioLynx, de la emisiunea de ieri cu Bogdana – care va fi in scurt timp disponibila pentru download):

1. Bloggerii vechi s-au plafonat, trebuie schimbati cu mine/noi, care suntem inteligenti, destepti (in mod cert mai mult decat ei)

Eu cred ca bloggerii vechi care inca sunt considerati in elita nu s-au plafonat, dimpotriva. Da, s-au schimbat, au evoluat (sau nu), dar in mod cert nu au ramas la fel ca la inceput. Ma intreb, a stat cineva sa citeasca ce si cum scriau acum 5 ani oameni ca zoso, manafu, visurat, arhi, alex negrea, Adrian Ciubotaru samd? Pentru ca eu stiu ca s-au schimbat. Poate in mai rau, cine stie. Dar sa spui ca s-au plafonat…

Viata e cruda. In orice domeniu in care intri la inceput, oricat de destept esti tu/voi, nimeni nu va va baga in seama. Pur si simplu. In ciuda a ceea ce crede lumea (constant, se pare), calitatile care te fac “de succes” nu sunt neaparat talentul sau munca, ci constanta si perseverenta. Ca succesul e perceput intr-un fel sau altul, asta e altceva. Unii vor bani, altii vor recunoastere, altii 10 oameni care sa fie de acord cu ei samd. Dar nu poti sa fii considerat de succes de un grup de oameni (bloggerii in general, in cazul de fata), pana nu esti constant in ceea ce oferi.

Da, sunt scriitori mai buni de cat mine pe internetul romanesc (ati citit cum scrie Petreanu), da, sunt profesionisti mai buni decat mine pe anumite zone – pe astia nu vi-i spun, insa >:), da sunt antreprenori mai buni decat mine – ohohoho, aici as face ditamai lista, sunt vorbitori mai buni decat mine samd. Cei de care ati auzit au fost constanti, cei care nu… nu ati auzit de ei. Eu am fost la un nivel ok, si am continuat sa scriu, uneori mai prost, alteori mai bine.

Chiar ma gandeam: cand am inceput sa vorbesc in public eram jalnic. Nu ca as fi mult mai bun acum, dar macar fac lumea sa rada si nu imi pasa prea mult daca gresesc sau ma balbai, atat timp cat transmit ceea ce vreau sa transmit. Dar asta s-a intamplat in 3 ani de efort, in jur de 140-150 de conferinte si evenimente la care am vorbit, 4 ani de radio saptamanal.

Stiti care mi se par mie unii dintre cei mai neasteptati bloggeri cunoscuti? Chiar daca nu neaparat cu cea mai populara imagine? Blogatu si Sorin Rusi.

Blogatu e atat de constant si perseverent, chiar daca uneori am impresia ca nu intelege jumatate din ce face, incat nu poti sa nu admiri faptul ca nu renunta. Da, poate ca nu straluceste. Da, poate ca nu se prinde intotdeauna de mistourile subtile. Da, face SE spam. Dar, cu toate astea, e acolo si creste (chiar m-am conversat cu el intr-o discutie despre blogging la TVR, recent). Cand m-a si invitat la Craiova, la un blog meet, de altfel 🙂

Sorin Rusi e omul care a venit o gramada la evenimente, spunea o gramada de prostii la inceput, se auto-invita la multe, a speriat cativa oameni, dar a invatat, a luat informatia si, cum spun englezii, “ran with it”. Laptop News mi se pare un exemplu foarte bun de blog de nisa romanesc (si le putem numara pe degete). Cu comunicate de presa si descrieri de produse de-afara, de il dispera pe zoso, dar si cu review-uri “hands-on” ale laptop-urilor luate de la branduri, cu un mini-eveniment creat special pentru asta samd. Da, e in Romania, asta inseamna sa preia o gramada de chestii de-afara. Asta e, e “blestemul” faptului ca ne-am nascut aici si nu in New York. Sau macar pe langa.

Stiu ca suna ciudat, dar ambii de mai sus au reusit sa aiba succes fiind constanti si perseverenti. Da, poate versiunea lor de succes nu e ceea ce doriti voi, dar asta nu inseamna ca la voi e altfel.

Un alt exemplu, neplacut pentru mine, este refresh.ro. Spun neplacut pentru ca a pornit in aceeasi perioada cu CapsLock.ro. CapsLock nu mai exista, refresh e considerat site-ul de baza cand vine vorba de ceea ce se intampla in online-ul romanesc. Asta pentru ca cel care scrie acolo, Costin, a fost constant si perseverent. Eu, pe de alta parte, nu am fost – si asta l-a afectat si pe zoso, care se baza pe parteneriatul cu mine ca sa il continue. Dar am fost constant si perseverent in alte directii.

Cine spunea ca “overnight success usually takes 15 years” avea extrem de multa dreptate. Eu am fost olimpic la informatica (da, stiu, nu se vede), am avut primul calculator la 6 ani, acum 26 de ani, am invatat sa lucrez pe calculator cu oameni precum RazvanBB, Alexandru Costin si Bogdan Rapa de la InterAkt-Adobe, cand aveam 10-12 ani. Am desfacut si pus la loc calculatoare cand aveam 14 ani. Am vandut calculatoare in Vaslui la 16. Am stat langa un prieten cand se chinuia sa isi configureze modemul de telefon in Red Hat Linux 4 luat din Chip, prin 94-95. Scriam sute de pagini de lucrari de licenta in camin in facultate. Am stat pe net cu 9$ cartela si o gramada de bani telefonul pe luna in 2000. Dormeam doua ore pe noapte ca sa pot sta pe net la un prieten, unde nu puteam sta decat dupa programul firmei (si ma duceam si la munca ziua, ca eram angajat). Asa am invatat ca se pot face bani pe net, citind prostiile pe care le gaseam pe DC cu “fa miliarde pe net”. Apoi am stat nopti in sir sa citesc Webmaster World si Sitepoint. Am invatat despre promovare online si branding. Am invatat despre publicitate online. Samd, samd. Si abia de cativa ani traiesc din asta. Asta dupa ce am muncit la stat si am falimentat prima firma pe care am avut-o: una de imobiliare, in boom-ul imobiliarelor, cand toata lumea castiga (da, nici eu nu stiu cum am reusit).

Prin urmare: vreti sa intelegeti de ce “ãia” si nu voi? Pentru ca “aia” au muncit o gramada sa ajunga acolo. Si au avut rabdare. Si si-au asumat sa fie deschizatori de drumuri cand daca erai blogger era clar ca nu ai viata sociala si esti si NF rau de tot. Ah, si ai si cosuri. Si pentru ca orice evolutie, in orice domeniu, ia TIMP. Si increderea se castiga in TIMP. Deci, daca nu aveti succes, nu e pentru ca nu sunteti buni sau pentru ca aia de sus sunt o clica. Ci pentru ca nu aveti rabdare si nu vreti sa depuneti efortul necesar, pe o perioada mare de timp (uitati-va la primele mele posturi si vedeti cand s-au primit comentariile: in 5-6 luni nu am avut altelele decat de la prieteni).

Initial incepusem sa scriu ceva pe puncte, scurt si la obiect, dar mi-am dat seama ca vreau sa spun mult mai multe. Asa ca in partile urmatoare am sa intru in detalii despre motivele pentru care “nu sunt descoperiti bloggerii buni”, pentru care agentiile nu lucreaza decat cu anumiti bloggeri samd., asa cum le vede un blogger care a fost aici in ultimii 6 ani. Imi dau seama ca va fi mult de zis, sper numai sa am timp sa scriu asa de des pe cat vreau. Si poate intelege si Hoinaru 😛

Update: Sfatul meu: acordati-va timp sa cresteti. Sau gasiti alte modalitati de crestere. Dar nu contestati munca celor vizibili. Munciti macar o ora pe zi la blogul vostru si pun pariu ca in 6 luni, poate un an, nu va veti mai intreba de ce ei sunt vizibili si voi nu erati cand ati inceput.

Bobby

Reader Interactions

Comments

  1. incaltaminte barbati says

    December 1, 2010 at 6:20 pm

    O cati o sa tabare pe tine acu 🙂
    Have fun la injuraturi ..

    In fine eu nu ma mai bag in astfel de dispute nu are rost romanii nu pot sa le spui adevaru in fata ca te numesc NEBUN/PROST/Inapt desi chiar daca esti blogger nou poa tu o arzi in online decat astia vechi habar nu aveau de net si alte chestii de gen

    Eu cunosc destui care nu au blog dar sunt experti in una alta si castiga mai mult decat bloggeri astia vechi … da na daca nu au blog si nu participa la evenimente …. e un cerc vicios …

    • Bobby Voicu says

      December 2, 2010 at 10:45 am

      Nu cred ca ma va injura cineva, sincer sa fiu. Dar exista intotdeauna exceptii 🙂

  2. Lorand R. Minyo says

    December 1, 2010 at 6:26 pm

    Foarte frumos scris Bobby. Imi aduc aminte ca in urma cu un (sau poate mai mult) scriai ca e necesar ca un blogger perseverent sa scrie in fiecare zi – asta ar fi singurul lucru cu care nu as fi in totalitate de acord – si aici putem lua exemple din afara – Robert Scoble, Brian Solis, Ayelet Noff. Bine, in principiu nu sunt doar bloggeri, dar cred ca intre foarte bine in categoria asta.

    Astept cu nerabdare postul cu tema “nu ma mai duc la conferinte, ca si asa is aceeasi oameni si se vorbeste despre aceleasi lucruri” 🙂

  3. hoinaru says

    December 1, 2010 at 6:37 pm

    ai ai ai. prost a mai picat ieri ce-am zis.

    eu nici macar nu ma refeream la problema “de ce se fac campanii cu bobby voicu si nu cu mine”, ma refeream la alte doua chestii:

    1. de ce nu mai scrie bobby pe blog *si manafu, si altii care au multe advertoriale sau povesti de la evenimente*
    eu de exemplu, cu un articol pe zi, evit sa merg la foarte multe evenimente in aceeasi saptamana sau in decurs de 2 saptamani pentru ca ar insemna sa scriu numai despre asta. 5-6 posturi consecutive despre branduri nu sunt deloc ok.
    daca o zic pe aia “da’ zoso cum poate? o sa para ca am cazut in adoratie”

    2. de ce sa fac o campanie tot cu cei 10 bloggeri de top? sunt extrem de putini astia care au reach dar asta nu inseamna ca trebuie sa-i alegem tot pe ei. pentru ca ne trezim ca facem o campanie pentru client si bloggerul pe care l-am inclus in campanie are in aceeasi zi post de la concurenta. sau banner. sau la o saptamana distanta. deci tine si de bunul simt al bloggerului, sa selecteze campaniile pe care le alege. eu stiu ca e criza si banii sunt buni si unele campanii sunt chiar misto, dar nu ne intalzeste cu nimic. si am 180 de colegi de facultate. 15% sunt in agentii si se plang de chestiile astea. bai dar toti. si e aceeasi placa “n-avem ce sa facem, ca doar astia sunt si oricum sunt putini, dar nu suntem deloc multumiti”. si da, la naiba, sunteti putini dar pe de-o parte ei ar trebui sa targeteze mai bine si voi pe de alta parte ar trebui sa mai refuzati unele campanii. sau macar sa nu lucrati cu branduri concurente…

    • Bobby Voicu says

      December 1, 2010 at 6:39 pm

      Da, mah, stiu, faceam misto :)) Am sa raspund si la alea :))

      Si apropo, de ce colegii aia ai tai nu propun alti bloggeri? 🙂

      • hoinaru says

        December 1, 2010 at 7:08 pm

        pentru ca “nu sunt altii”. nu stim sa facem o targetare, nu stim sa vedem daca e un blogger relevant sau nu pentru brandul nostru. pentru ca nu citim si nu cunoastem blogosfera. si pe urma ne plangem ca nu avem rezultate si nu sunt relevanti bloggeri.

        si voi le luati banii de fiecare data cand vin la voi.

      • Bobby Voicu says

        December 1, 2010 at 7:19 pm

        Da, ce de cacat suntem :)) Lasand gluma la o parte, am sa raspund si la chestia asta intr-un post ulterior, ca nu vreau sa duc discutia de la postul de-aici 🙂

  4. zoso says

    December 1, 2010 at 7:07 pm

    nu va intelege nimeni nimic. save ur breath.

  5. sorin says

    December 1, 2010 at 7:33 pm

    Multumescs pentru mentionarea din articol. Astept postul cu si despre campanii, targetare, bloggerii alesi sau proiectele alese etc.

    • Bobby Voicu says

      December 1, 2010 at 7:52 pm

      Sorin, acum imi dau seama, nu am mentionat in articol, dar sa stii ca eu admir munca depusa de tine acolo si te dau constant ca exemplu 🙂

      • sorin says

        December 2, 2010 at 10:08 am

        Sa fie exemplu bun:P, altfel te sperii si pe tine. Un singur lucru vreau sa rectific legat de evenimente – am avut invitatii:).

  6. Semanticus says

    December 1, 2010 at 8:11 pm

    Nice, blogarii din prima generatie se compara cu restu lumii. Adica, ‘nationala lui Hagi” se compara cu epigonii :)))

    • Bobby Voicu says

      December 1, 2010 at 11:57 pm

      Nu cred ca se compara. Hagi voia sa le multumim ca exista. Eu nu stiu nici un blogger, de orice fel, care vrea asta :))

  7. Naicu says

    December 1, 2010 at 8:27 pm

    Bine punctat. Pentru mulţi blogul este o joacă. Ceea ce nu-şi dau seama unii e că, vrei, nu vrei, bloggingul e o meserie şi, ca orice meserie, dacă vrei să o faci cît de cît cum trebuie, îţi trebuie multă răbdare.

  8. byubay says

    December 1, 2010 at 9:22 pm

    Intervin si eu putin off-topic ca sa va povestesc o intamplare.

    Acum ceva vreme, am citit un articol care spunea ca de ziua urmatoare, reteaua TV de la metrou ofera publicitate gratuita prin intermediul crawl-ului. Iti faci anuntul, iti alegi ora la care sa fie difuzat si ai dreptul la 3 difuzari gratuite (parca). In secunda doi m-am gandit oare ce site o sa foloseasca acest canal de comunicare.

    A doua zi, ora 8.20, la metrou, peronul plin, pe crawl deja rulau reclame. La ce site a fost prima reclama pe care am vazut-o? Laptopnews.ro. Bravo lui Sorin ca a stiut sa beneficieze de oportunitatea asta.

  9. Ciprian says

    December 1, 2010 at 9:40 pm

    Hoinarule, sa le spui colegilor tai ca sunt norocosi ca au doar cateva bloguri pe care sa se desfasoare. In conditiile in care nu citesc si nu cunosc blogosfera, ce s-ar face daca ar fi mai multi? 🙂

    • hoinaru says

      December 2, 2010 at 12:34 am

      :)) da, corect.

  10. Imparatul Utopic al Balcaniei says

    December 1, 2010 at 10:22 pm

    Musiu Bobby, n-oi fi eu fix in domeniu ca sa inteleg toate chestiunile astea, da’ urmarindu-te am senzatia ca esti prea lucid si profesionist pentru ‘punct ro’.

    Dracusorul de pe umar imi zice, in schimb, ca ar trebui sa fiu si eu unul din hateri. M-ai lasat in aer cu un ‘we review blogs’ prin primavara 😛 Rusine Dinu Patriciu!

    • Bobby Voicu says

      December 1, 2010 at 11:51 pm

      Sa stii ca nu am uitat :”> Promit ca iti fac pana la sfarsitul anului (nu numai tie, am mai ramas dator cu unul).

  11. cristina says

    December 1, 2010 at 11:06 pm

    perseverenta vine cu roadele ei..sooner or later. am invatat asta din perioada de freelancing. si pe cum scrii si esti activ, apar si noi oportunitati.

  12. Marius Matache says

    December 2, 2010 at 1:25 am

    deci n-ai scris si te mineeeeeeeee? Adica eu, Make, n-am talent, da? Moa’, cu prima ocazie cand mai vii la fotbal, te-am rupt! :))
    Acum vorbind serios, ce spui tu e valabil in orice domeniu. Constanta de multe ori face mai mult decat talentul. Slava Domnului, in Romania e politica de stat sa te nasti talent si sa mori speranta. Concluzie: Talentul e bun, dar nu e suficient. De tineri talentati nu duce lipsa online-ul, dar sa vedem cati confirma.

  13. ihearlights says

    December 2, 2010 at 9:29 am

    Foarte bun articolul Bobby. Trebuie sa recunosc ca perseverenta si constanta este una din prolemele mele. Insa din fericire pentru mine, eu sunt constient de asta, si stiu ca trebuie sa o elimin ca sa cresc.
    Totusi, mersi pentru postul asta. Pentru mine e foarte motivational.

  14. Phoenix Armory says

    December 2, 2010 at 9:52 am

    Salut.

    M-am mai lovit de părerile acestea (constanţă şi perseverenţă) în alte forme şi prin alte părţi.
    Şi m-au pus pe gânduri. Eu, de exemplu, scriu rar. Blogul meu are aproximativ 11 luni, timp în care am scris aproximativ 57 articole. Asta înseamnă o medie de un articol la 5-6 zile. Unele articole sunt extrem de scurte (ok, din astea am puţine), altele sunt lungi, detaliate, tehnice.
    Blogul meu este extrem de nişat (o nişă îngustă a artizanatului) şi scriu rar spre deloc despre alte subiecte. Marea majoritate a articolelor este despre piese pe care le-am realizat sau care sunt în curs de realizare.
    Având în vedere că bijuteria nu este ocupaţia mea principală şi că lucrez la zalele mele când am timp, nu prea pot să “produc” subiecte suficient de des.
    Crezi că asta este o problemă?
    Dacă da, vezi vreo soluţie în afară de cea evidentă (adică să scriu mai des :)) )? Mi-e cam jenă să scriu doar ca să am articolele acolo, la număr.

  15. Piticu21 says

    December 2, 2010 at 10:06 am

    eu? 🙁

  16. Ionut Toma says

    December 2, 2010 at 10:50 am

    Un articol excelent din pricina caruia nu invat eu acum pentru teza la spaniola. 😀

    Multumimm si asteptam noi articole!

  17. dragos c says

    December 2, 2010 at 4:31 pm

    ai mare dreptate, daca nu scriam pe blog un post pe zi in ultimii doi ani, nu aveam atatea satisfactii cate am azi (ca bani, n-am castigat niciodata de pe urma lui).

    si mai ales ca e si un blog de nisa, care se ocupa preponderent de carti.

    ai uitat ca trebuie sa fii si constantean ca sa fii blogar bun 🙂

  18. Laurentiubv says

    December 2, 2010 at 9:45 pm

    Am inceput sa citesc articolul pana la paragraful cu “deranjeaza tonul superior si acid, de fapt i-am zis ca e prost gramada.” si-mi dau seama ca am facut unele greseli cu anumite postari!
    O data am intrebat pe cineva: daca te implici in scandaluri online (gasesti un tap ispasitor vinovat sau nu si-l faci cu ou si cu otet), poti genera trafic pe blog? El a raspuns: “scandalurile intotdeauna atrag!”
    Eu inca nu m-am bagat in chestii de felul asta acuzant public pe cineva, totusi ce parere ai despre asta?

  19. Laurentiubv says

    December 2, 2010 at 10:01 pm

    Multumesc pentru pentru articol!
    Intrebare: este neaparat nevoie pentru a avea succes in blogging de a avea un domeniu personal .ro sau .com ?

  20. ZeceDeZero says

    December 4, 2010 at 11:35 am

    Mie mi se pare aiurea sa te apuci de asta pentru bani, si nu-i inteleg pe cei care incep cu scopul asta.
    Si nu ar fi mai corect constant, dar nu fortat? Adica mi se pare aiurea sa scriu ceva in mod fortat, doar pentru a-mi face norma.
    Iar nu ii inteleg pe cei care vor gramada de succes din prima. Nici pe cei care sunt foarte nemultumiti, gen: “am x vizite pe luna, nu ma citeste nici dracu”. Sunt eu printre putinii neseriosi si necunoscuti care zic “luna asta am cu x vizite mai mult ca luna trecuta!” si zambesc?

    • Bobby Voicu says

      December 4, 2010 at 1:19 pm

      Nu esti printre putinii, dar aia se vad tarziu, in general, pentru ca nu fac scandal 😛

  21. liviu says

    December 4, 2010 at 8:40 pm

    Sunt blogger, sau cel putin asta cred, de prin septembrie. Nu e mult, dar am avut timp sa invat ceva lucruri. Daca iti faci un blog pentru bani nu vei avea succes, sau vei renunta in maxim 2 luni. De ce? Pentru ca, te roade constiinta, ca stai 2 ore pe zi in fata pc-ului…etc. Daca incepi sa scrii pe blog din pasiune, pasiunea va deveni o arta, iar din arta castigi bani. Acesta cred eu ca este un blog de succes. In opinia mea, un blog de succes nu inseamna un blog al unei vedete TV, care este cunoscut ca are emisiune.

    • Bobby Voicu says

      December 6, 2010 at 10:32 am

      Sunt doua tipuri de succes, diferite 🙂 Nu inseamna ca nu e succes.

  22. Glappy says

    December 6, 2010 at 6:05 pm

    La noi,toata lumea vrea sa primeasca fara sa faca nimic,toata lumea asteapta ajutorul,multi nu sunt invatati sa aiba rabdare,vor sa se promoveze rapid,sa devina devina bogati peste noapte fara sa depuna deloc efort. Asadar,suntem o tara de putori,cu mici exceptii care isi dau seama care e drumul lor in viata si ce trebuie sa faca pentru a ajunge acolo… Cei care sunt la inceput de drum,si ei eu,trebuie sa ascultam de ce spun cei mai experimentati,sa inercam sa invatam din greselile lor, nu putem sa criticam pe cineva care a muncit sa ajunga unde a ajuns. Succes Bobby Voicu in continuare.

  23. 'mnealui says

    December 7, 2010 at 1:31 pm

    Multumesc. 😉 Fiindca mi s-a parut util, am incercat sa dau si eu mai departe…
    Sarbatori fericite!

  24. fanel says

    December 7, 2010 at 8:12 pm

    Ceea ce spui tu aici tine de arderea unor etape in procesul de formare a bloggerului ca “jurnalist online”. Arderea de etape aduce dupa sine multa frustrare.

    Piata este formata si publicul este deja antrenat sa citeasca ceva. Comportamentul consumatorului tinde sa fie tot mai lenes in alegere, drept pentru care orice forma de atragerea a lui spre piata ta implica plierea pe programul oferit pana acum. Practic te impinge la un inceput de plagiat cu fortarea spre a contura o noua piata.

    Offtopic: “Sorin Rusi e omul care a venit o gramada la evenimente,” – ceva nu suna bine aici ori e “la o gramada” ori e “a venit gramada la evenimente”.

    “Da, face SE spam” – SEO.

    • Bobby Voicu says

      December 7, 2010 at 11:22 pm

      SEO = search engine optimization; SE spam = Search Engine Spam. Sunt lucruri diferite.

      Acolo am sa corectez, mersi.

  25. Lost says

    December 7, 2010 at 9:59 pm

    “Acum vreo doi ani observam ca, in mod ciclic, in blogosfera se revolta o noua generatie de bloggeri. Unii dintre cei mai vechi ar spune “sunt irelevanti, de ce ii bagi in seama?”. Pentru ca sunt masochist 😀 Si pentru ca oricum trebuia sa scriu un post pe tema asta, sa am catre ce da link. Si pentru ca a venit perioada din an :)) ”
    Chiar asa??? ziceam si azi in emisiunea ta ca cei noi nu sunt bagati in seama daca nu fac parte sau nu sunt sub preotectia unui consacrat
    “Sunt Irelevanti”
    Ce e relevant?A,pardon, nu e vina voastra ca’s incapabili sa scrie ceva cool. Chiar asa, ce e fain din punctul vostru de vedere? Al celor RELEVANTI?

    • Bobby Voicu says

      December 7, 2010 at 11:49 pm

      Nu sunt de acord cu tine, ti-am zis. Eu cred ca nu trebuie sa fii protejat de nimeni ca sa reusesti (chiar asa, cine l-a protejat pe chinezu? sau pe mine? sau pe manafu? ca sa nu mai zic pe zoso).

      Pe de alta parte, eu nu judec ce si cum scrie cineva. Nu sunt critic. Pur si simplu te citesc sau nu. Pentru ca asta se intampla trebuie sa aud de tine (nu am de ce sa caut eu activ, nu e scopul meu in viata) si, cand aud, trebuie sa gasesc ceva care sa imi placa. Cat despre ce e fain pentru mine, de ce nu citesti arhiva mea, sa afli, in loc sa intrebi? De ce nu asculti 4 ani de emisiuni la RadioLynx in loc sa intrebi? De ce nu te uiti pe contul meu de delicious? Fa si tu un efort, nu doar intreba cu indignare socialista, ca un lider de sindicat cautand sa fie ales 🙂

      • Lost says

        December 8, 2010 at 12:05 am

        Omiti un aspect, te ascult de aproape 4 ani de zile si te citesc de nu’ti imaginezi de cand.
        Nu am insa blog de multa vreme deci.. Nu pot face referire decat de la km 0 pentru mine incoace. Ce’am reusit sa’mi dau seama insa e ca cei din “valul nou” cum spuneti voi in proportie de 90% sunt plictisitori, pana si eu recunoasc asta, sunt fazi si n’au imaginatie. Realitatea e ca stati ca niste babe si stati sa vedeti ce sau cine mai scoate capu, fara suparare =))
        Spune’mi, ce parere ai despre vanitate? dar ceilalti guvernati de’o autosuficienta d’asta ce parere au?
        Spui de zoso, m’am plictisit de cateva ori la primele randuri citite, unde e originalitatea?
        Despre spiritu de turma ce parere ai?
        cand sunt aproape de ban da un semnal pls =))

      • Bobby Voicu says

        December 8, 2010 at 12:50 am

        Stii de toti fotbalistii aia “nascuti talent, muriti sperante”? Cam asa e si cu bloggerii noi: degeaba sunt ei buni cu mingea, daca nu fac nimic cu asta, daca nu dau goluri cand trebuie, daca nu ii vede nimeni samd. Si asta depinde de ei, nu de noi, babele care stam pe margine 🙂 Eu pot sa iti ofer posibilitatea de a creste (BlogTrip, Blogoree Workshops, emisiunile de la RadioLynx samd). Mai mult de-atat… nu e treaba mea sa iti bag cu forta pe gat.

        Mai mult, nu trebuie sa fii original ca sa fii cel mai bun (vezi Facebook, de exemplu, sau chiar Google, cu Adsense, mail samd). Iar faptul ca te plictiseste pe tine nu inseamna ca nu e bun, inseamna ca pur si simplu nu iti place tie. Mi se pare extrem de vanitoasa atitudinea (ca tot vorbim de vanitate): sa crezi ca gusturile tale sunt gusturile tuturor 🙂

Primary Sidebar

Despre

Scriu. Fara un subiect anume, fara o tema anume.

Aici e o arhiva a perioadei 2005-2013, cand scriam ceva mai des pe blog.

Scrise recent

  • Portugalia vs. Romania: Diferente culturale
  • Fedora Linux (dupa install nou)
  • Cine esti?!
  • Seriale: atunci si acum
  • Linux, MacOS, Skitch si Evernote. O intreaga saga in cateva sute de cuvinte

Proiecte

  • BobbyVoicu.com
  • MixRift

Footer

Copyright © 2025 · BobbyVoicu.ro