Dupa ce in decembrie am fost la Social Media Winter camp, saptamana trecuta am fost si la Social Media Summer Camp. Ma asteptam la ceva asemanator, dar am fost surprins sa nu fie asa.
In primul rand: in afara de speak-eri au fost foarte putini bloggeri. Probabil vremea calda si apa marii i-au condus pe multi spre taramuri mai umede ๐ Dar asta nu inseamna ceva rau, dimpotriva: pentru prima data dupa mult timp mi-am dat seama ca nu stiu mai mult de 30% dintre oamenii veniti la un eveniment de social media.
Si asta s-a vazut in derularea SMS: workshop-urile au fost super active, intrebarile au fost mai dese si mult mai aplicate la ceea ce inseamna social media pentru companii: pentru agentii si pentru clienti.
Biz a reusit, cred, sa creeze prima “scoala” de social media pentru companii. Faptul ca oamenii au timp sa stea impreuna cate 4 zile, sa schimbe idei la suc, la biliard sau, dupa puteri, la karaoke, face ca temele de discutie sa fie mult mai detaliate.
Sunt sigur ca de-acum vom vedea o structura cu mai multe workshop-uri, cu teme date… abia astept urmatoarea serie ๐
Alte pareri: Andreea Stan, Toma Nicolau, Haotik, Dan Dragomir, Kriogen, Horatiu Hagiu.
Mai multe detalii/link-uri la Manafu.
Si eu astept editia din iarna cu maxim interes. Sper sa aibe loc mai multe workshop-uri de genul celui din penultima zi de la editia asta ๐
Probabil ca asa va fi ๐ Marta Usurelu ar trebui sa poata spune mai multe ๐
La iarna poate practicam si un fotbal pe zapada cu niste alunecari misto ๐
Ne auzim la editia din iarna. Gasesc eu noi intrebari pana atunci ๐