Azi am dat de acest articol. Scris de cineva caruia se vede ca ii pasa (spre deosebire de altii care au mai zis cate ceva pe tema asta, chiar nu simt malitiozitate in text).
Initial am vrut sa scriu un comentariu, dar era mai mult de scris. Ma gandeam chiar duminica, atunci cand am scris ultimele 4-5 articole, ca nu mai apuc sa scriu ceva pe blog si ca, daca nu ar fi articolele publicitare (sau care sustin campanii in care firma mea este implicata), nu as mai scrie deloc. Pentru ca, in acest moment, simt ca nu am nimic de zis: nici despre online-ul romanesc (despre care nu am scris nici inainte, indiferent de ceea ce credeam, nu am sa scriu nici de-acum incolo, pentru ca prefer sa imi pastrez opiniile despre asta pentru mine), nici “din suflet” (pentru ca am scris cam tot ce voiam sa scriu in primii ani :P).
Comparatia cu Orlando nu isi are locul, din pacate, din cauza ca eu am fost mai intai blogger, ulterior manager de companie mare. E mai simplu sa faci blogging fara sa faci bani cand nu asta e sursa ta de venit :)) Nu ma deranjeaza comparatia cu el, dimpotriva.. Sper doar ca la un moment dat sa spuna cineva si ca eu sunt mai bun manager decat el, asa cum se spune despre el, in articolul mentionat, ca e mai bun blogger decat mine 😀
Oricum, concluzia e ca blogul meu va fi, de azi, “site cu articole publicitare scrise, de obicei, din suflet” – pentru ca articolele despre Romania, de exemplu, sunt articole scrise din suflet, chiar daca sunt parte dintr-o campanie. Testele cu masini sunt facute din pasiune, pe care o am dinainte de a avea blogul, acum doar mi-e mai usor sa le obtin. Campaniile pentru diferite branduri sunt facute din cauza ca imi place sa experimentez, sa invat lucruri noi, sa imi testez limitele. Proiectele proprii sunt exact asta: proiecte proprii… samd. Asta pe langa faptul, evident, ca aduc si bani.
Gata, ma intorc la pregatirea pentru Siemens “Amazing” Race. Apoi la Redescopera Romania. In timpul asta, promit ca ma duc zi de zi la munca la Intact Interactive. Din iulie am sa ma intorc la blogging 🙂
Ce-i drept, draga Bobby, ai de-a campanii de promovare de ne faci pe toti gelosi. Dar articolul ala e exagerat. E normal sa ai articole de promovare, atata timp cat vii cu opinii argumentate.
Si le ai… deci lasa haterii sa trolleze in continuare internetul…
Atât timp cât ai un job care te ţine foarte ocupat şi multe campanii de care trebuie să te ocupi, mi se pare normal să scrii pe blog doar despre lucrurile pentru care îţi mai rămâne timp.
Drept e că aÅŸ prefera să văd mai multe articole personale pe blogul tău – ÅŸi nu doar pe al tău -, dar cât timp e un blog personal, el este oglinda online a PERSOANEI care îl scrie.
GândiÅ£i-vă că ăsta e omul Bobby Voicu în primăvara lui 2011: un om ocupat cu jobul ÅŸi campaniile în care s-a implicat. Åži chiar nu mi se pare nimic în neregulă cu asta. Nu o să citim pe blogul lui comunicate de presă de la Siemens, Dent Estet, Alfa Romeo, Heineken, Desperados, Petrom, BCR, Dacia, Romtelecom, Paralela 45 ÅŸi Muzeul Ţăranului Român. Vom citi, aÅŸa cum spune ÅŸi el, articole cu caracter publicitar scrise din suflet. It’s a win-win situation, zic eu.
si din iulie schimbi iar comentariul de la inceputul blogului? sau scrii ceva de genul : m-am intors la blogging ?:))…ce dragut :))
Eh, poate din iulie 2015 :))
Hello.
Hai sa imi explic reactia de sambata, ca sa nu zici si de mine ca sunt aiurea. Am zis-o involuntar si la Sibiu, bine ca plecasei din sala ca sareai pe mine 🙂
Noi suntem o generatie mai speciala. Adica noi am fost intai bloggeri, ca deh facem chestia asta din 2000 primavara, apoi am devenit oameni cu functii. Si pentru ca romanul e interesat de ce face capra vecinului, teoretic trebuie sa existe o delimitare intre bloggerul din tine si individul cu functie. Altfel apar caracterizari de genul asta, dar si reactii ciudate.
Cat despre legatura cu compania, se tot spune ca acea companie cam formeaza oamenii sa fie intr-un anume fel, sa nu vada altceva decat companaia aia si sa isi spuna in oglinda in fiecare dimineata la ce companie misto lucrez.
La asta ma refeream cand ziceam ca exista posibilitatea sa fie spalati pe creier 🙂
Da, si eu sunt spalat pe creier (bullshit :))) ) dar atat timp cat stiu ca fac o munca extraordinara in compania mea sunt mai mult decat disperat sa mi-o promovez ca e munca mea si vreau sa ma laud cu asta. Uite blogosfera ce am facut, asta asta, am pus eu degetu acolo si a iesit asta. Eu cel putin nu stau sa ma laud eu cu munca altora. Pentru asta ar trebui sa existe un departament de marketing si o comunicare interesanta.
Crezi ca ar fi timpul pentru o pagina de termeni si conditii? http://www.piticu.ro/termeni-si-conditii
PS: nu te perii cu sa traiti sefu :)) mai bine cu … hai la o bere 🙂 dar vom avea timp sa aprofundam asta.