• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

BobbyVoicu.ro

  • Home
  • Arhiva (2005-2013)

Post sponsorizat: Cele 7 stele ale MarketOnline

Blogvertising · October 9, 2007

I-am promis lui Ionut Oprea ca am sa scriu posturile despre MarketOnline, promisiune publica facuta la radio, asa ca trebuie sa ma tin de cuvant.

Trebuie sa spun ca nu imi place marketonline. De ce? Pentru ca prima impresie mi s-a creat in urma unui mail de doi lei scris de o doamna/domnisoara de-acolo. Nu are rost sa il detaliez, este acelasi mail primit de cristealizari. Eu am avut aceeasi reactie, numai ca nu am scris. Am scris aceasta introducere pentru a lamuri tonul poate rautacios al intregului post.

Anyway, desi prima impresie e importanta si a mea a fost cum a fost, am sa incerc sa fiu cat mai obiectiv cu putinta.

Ca urmare, am sa incep cu cele 7 stele: servicii de 7 stele si “99% facem mai mult decat 1% pe care il fac cei care nu-si propun” (declaratia de intentie, care mi se pare atat de alambicata incat de fiecare data cand citesc inteleg ceva diferit).

Oameni buni, internetul e simplu! Sau ar trebui sa fie. Ce declaratie de intentie e aia? De ce m-ar interesa pe mine faptul ca faceti mai mult decat aia care nu isi propun sa faca? Hm… Asta ar trebui sa fie ceva extraordinar?

Bun, revenind la serviciile de 7 stele. Mi se pare manelistic. Mi se pare de strigat la un chef cu lautari. Nu ma va face sa cumpar niciodata de la voi (si da, cumpar online destul de mult). De ce? Pentru ca la noi, in Romania, stelele nu au valoare! Eu am auzit despre stele cel mai des la hoteluri. Si am vazut cat de importante sunt: conteaza cu cine te stii ca sa ai cate stele trebuie. Ca urmare, de ce ati aduce in discutie un sistem de “notare” atat de controversat? De ce nu “Un serviciu de nota 10 plus?”. Sau, de ce nu mai bine: “Un serviciu care va va multumi?”

Ah, bineinteles, mai stiu de 7 stele de la coniac. Si iar ajung la petreceri. Cu sau fara lautari.

Am scris mai mult decat intentionam. Concluzia? Cele 7 stele si declaratia de intentie in mod cert ma vor tine departe de magazinul dumneavoastra. Am intrat de vreo doua – trei ori pe site, sa ma uit sa stiu despre ce vorbesc, In rest, putin probabil sa mai intru prea curand.

Bobby

Reader Interactions

Comments

  1. Asul says

    December 21, 2007 at 11:45 pm

    Din păcate şi eu am avut o problemă cu “magazinul de şapte stele” :))
    Am cumpărat un telefon de la ei – servire promptă, nimic de zis. Comandă telefonică, livrare acasă. De aici încep problemele. Telefonul iniţial blocat în TIM, probabil că a fost deblocat prost, ideea e că după 2-3 zile am avut necazuri. Mers în service, de unde sunt întors pentru că certificatul nu era completat. Merg la magzin să îl completeze şi las telefonul la ei să îl ducă în service. Mi se înapoiază certificatul deşi am spus că trebuie originalul în service, dar am fost asigurat că o copie le va fi suficientă. După 2 zile sunt sunat şi rugat să aduc CERTIFICATUL. Încă un drum ce putea fi evitat foarte uşor. Cum am văzut cu cine am de a face, fac cerere scrisă de returnare a banilor conform legii de comerţ electronic. Lucru ce mi se refuză, că vezi domne , nu e comerţ electronic, de parcă l-aş fi luat din magazin. Aşa că de o lună aştept OPC-ul care la rândul său a fost “flituit” de măreţul magazin.

    P.S. şi de luat telefonul din service, tot eu a trebuit să mă agit (era obligaţia lor, pentru că ei îl duseseră şi tot ei puteau să îl ia).
    Aşa că deşi nu am avut telefon 2 săptămâni, pe certificat apare doar 1.

    Scriu pe unde se poate, ca să se ştie de potenţialele problme cu ei. Nu neg că sunt şi clienţi mulţumiţi, dar e vorba de atitudine şi profesionalism. 😉

  2. Gabriel says

    November 2, 2009 at 5:12 pm

    Salut,

    Am cumparat un telefon de la marketonline in 30.03.2009, telefon pe care l-am platit in avans(aici a fost prostia mea). Este vorba despre un SAMSUNG OMNIA. Cand am fost sa-l ridic cutia era desigilata, dar ce mai puteam sa zic din moment ce il platisem in avans.

    In cateva zile am constat ca telefonul se oprea cand il puneam in masina pe suport, am dat vina pe BT , am zis ca se opreste din cauza ca interfereaza cu ceva.

    Dupa ceva timp am vazut ca daca este lovit usor in partea din spate se opreste si am decis sa merg cu el la garantie. Cand sa ma duc cu el la garantie…. surpriza… o firma falimentara.

    Mai mult ca sigur telefonul a fost reconditionat si revandut.

    Am mai citit pe forumuri despre acesta practica a acestui magazin online, care ar fi de penal. O sa depun o plangere la POLITIE in acest sens.

    In concluzie: NU CUMPARATI NIMIC DE LA ACEST MAGAZIN ONLINE!!!

Primary Sidebar

Despre

Scriu. Fara un subiect anume, fara o tema anume.

Aici e o arhiva a perioadei 2005-2013, cand scriam ceva mai des pe blog.

Scrise recent

  • Linux, MacOS, Skitch si Evernote. O intreaga saga in cateva sute de cuvinte
  • Folio in loc de Pocket
  • Sa alerg, sa nu alerg
  • Un talent nerecunoscut: sa pui intrebari
  • De ce am inceput sa ma uit la fotbal american la 40 de ani

Proiecte

  • BobbyVoicu.com
  • MixRift

Footer

Copyright © 2025 · BobbyVoicu.ro