Cand mi-am pornit blogul scriam mai mult pentru mine (audienta era formata din varul meu si din motanul Zzap – nu Zapp, ca sa evitam probleme de copyright :), care intre timp s-a mutat la Constanta). Scriam in primul rand chestii pe care nu voiam sa le uit. Asa ca de azi am sa incep sa scriu iar chestii pe care nu vreau sa le uit ๐
Astazi: Nu da prea multe optiuni utilizatorului ca te umpli de mesaje de support. Da-i un traseu clar: faci aia, apoi aia si obtii aia. Acum poate dai click pe ad sau cumperi. Sau pleci. Vezi, daca vrei, aboneaza-te, poate afli ceva important si revii.
(poate vreodata am sa va fac o lista cu cele mai idioate mesaje primite pe support la unul din site-urile mele mari).
Bafta in continuare, sa atingi mia de readeari.
@Danuts: mia de readeri pe …zi?ora?:))
@Bobby: chiar as fi curios sa vad o lista de mesaje de suport idioate:))
Dar si prea simplu parca nu e bine, pentru ca da impresia USER-ului ca e prea simplista treaba!
๐
@Kappacelu: sa imi termin niste treburi urgente si promit ca am sa le caut.
@Artistu: asa si trebuie, sa fie simplu. Tu vrei un raspuns de la user (ca e inscrierea pe forum, comentariul pe blog sau cumpararea unui produs). Fa sa ajunga cat mai usor acolo unde vrei tu.