• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

BobbyVoicu.ro

  • Home
  • Arhiva (2005-2013)

Nu ma asteptam

Una Alta · July 31, 2008

Nu ma asteptam la asta. Ca sa vedeti cat de ocupat am fost zilele astea, desi e mai veche faza, abia acum am aflat. Nici nu as fi scris, daca nu era vorba de niste oameni care sunt considerati “de succes” in blogosfera.

Nu exista explicatii, din punctul meu de vedere. Asa ceva nu se face. Ii stiu pe amandoi si chiar daca nu am fost de acord cu multe chestii pe care le-au facut, la asta nu ma asteptam. Pe toti ne afecteaza.

Daca cei “de succes” fac astfel de “experimente”, ce sa ceri celor care sunt abia la inceput? Nu am considerat niciodata ca bloggerii trebuie sa fie exemple de comportament in societate (sa nu injure samd), dar ma asteptam sa vrea ca succesul lor sa fie curat, fara manarii.

De asta e nevoie de asa ceva, din pacate. Pentru ca cei care abia incep sa stie la ce sa se raporteze. Si da, ii tot fac update in permanenta, cand am timp si chiar cred ca merita ceva scris acolo 🙂 .

Later edit: cititi aici ce are sebi de zis.

Bobby

Reader Interactions

Comments

  1. Gabriel Motanel says

    July 31, 2008 at 3:25 pm

    Nu ai la ce sa te astepti.

  2. Andrei says

    July 31, 2008 at 3:46 pm

    Ceva asemanator nu facura si cei de la feminis.ro si e-astrolog? Cred ca atunci s-au dat cele mai multe ponturi de cum sa furi trafic 🙂

  3. Etherfast says

    July 31, 2008 at 3:56 pm

    Oh well, si cum noi toti luam exemplu de la astia mai bunii…
    Adevarul e ca Sebi avea vizitatori destui si fara mia lu’ Blogatu’, dar mia lui il propulsa si mai sus in topuri si probabil ca asta vroia.

  4. Petrisor Socol says

    July 31, 2008 at 4:02 pm

    @Boby Voicu

    Se intampla si la case mai mari. 😆

  5. NEO says

    July 31, 2008 at 4:12 pm

    Totul se rezuma la modul in care tu vezi lucrurile. Mie de exemplu nu-mi place Visurat, nu mi-a placut de prima oara cand am aflat de el. Prin urmare, nici nu m-a interesat cum face el trafic, eventual bani. Blogatu, intr-adevar are un blogroll kilometric, si eu sunt in blogroll-ul lui dar pe atunci nu era exagerat de mare. Blogatu m-a bagat in lista de YIM si… i-am dat imediat ignore, l-am supraestimat crezand ca as putea sa schimb o vorba, doua, cu el. Ca si in offline, sunt tot felul de oameni, online nu ar fi o exceptie.

  6. Petrisor Socol says

    July 31, 2008 at 4:12 pm

    @Boby Voicu

    Si eu am citit postarea. Nu-l inteleg

  7. NEO says

    July 31, 2008 at 4:33 pm

    Aah… si daca articolul a fost scris de Peugen, sa stii ca nici Peugen al tau (“Webmaster al Director blogoree.ro, http://blogoree.ro/director“) nu e un sfant. De 2-3 ori am incercat sa ma inscriu in director, fara nici un motiv mentionat in mesaje ([email protected] – asta daca totusi cel care modereaza prin Blogoree chiar e Peugen), mi l-a sters de fiecare data. I-am trimis mesaj omului si l-am intrebat de ce nu ma “incadrez” in directorul blogoree, n-am primit raspuns iar la scurt timp am incercat sa ma loghez in blogoree.ro si primesc “Utilizatorul neo nu a fost activat, sau are accesul interzis.”. Toate astea din cauza unei povesti vechi dintre mine dar… in fine. Oameni si oameni.

  8. Bobby Voicu says

    July 31, 2008 at 4:40 pm

    @Neo: Eugen are bubele lui, ca fiecare dintre noi. Dar nu poate fi acuzat de trisat. Iar asta e trisat.

    Crede-ma, Eugen are parte de mai multe “suturi” de la mine decat oricine altcineva. Si invata. Si eu apreciez asa ceva.

  9. fulgerica says

    July 31, 2008 at 4:46 pm

    Chiar nu am inteles de ce au facut prostia aia….. revoltator! Nici eu nu ma asteptam..

  10. SkyRain says

    July 31, 2008 at 4:56 pm

    Hmm… Eu ca începător, ce să mai zic… Plagiat, furt de trafic, spam, şmecherii de tot felul… Mă strădiuesc să scriu curat, să fiu ingenios, etc. Se pare că pierd vremea într-un astfel de mediu blogosferic, deja viciat. Cu scuzele de rigoare pentru cei bine intenţionaţi.
    Numai bine

  11. Darius says

    July 31, 2008 at 5:22 pm

    Bobby, mă bucur că ţi-ai exprimat părerea clar, pe faţă. Din păcate, între bloggerii mari se leagă prietenii, şi atunci obictivismul dispare.

    Te apreciez pentru că eşti singurul blogger dintre cei grei 😀 care spune clar ce a făcut VisUrât – un blogger care pe mine m-a dezamăgit cumplit în ultimul timp. Dar vinovat sunt eu: de ce mă amăgesc?

  12. Arhi says

    July 31, 2008 at 5:35 pm

    da bai fulgerica, revoltator….

  13. Makavelis says

    July 31, 2008 at 7:10 pm

    De la cei doi ma asteptam insa nu ma asteptam de la tine Bobby sa fii asa transant cu faptul in sine. E ceva…cred.

  14. Fără Sens says

    July 31, 2008 at 7:11 pm

    Şi până la urmă care este problema ?
    Internautul capătă informaţia şi babele se ceartă . Atât timp cât îmi place sau am nevoie sa informaţia respectivă , citesc blogul . Ce m-ar interesa pe mine , ca cititor , ce se mai petrece prin spate ?

  15. Miruna says

    July 31, 2008 at 7:37 pm

    hop si eu sa-mi dau cu parerea: e urat, ii certam pe amandoi, ii punem la colt, eventual ii si pedepsim. buuuuuun. eu nu ii citesc pe niciunul, neintentionat, nu au picat sub clickul mouseului meu. nu e sa inchizi ochii, iar reactia lui bobby stiti de ce mira? fiindca suntem invatati cu sistemul romanesc asta puturos si corupt unde toti sunt prieteni si branza nu mai e pe bani, ci pe interese. aia e.

    si nu, nu toti bloggerii sunt asa. mica si blonda cum sunt, va dau exemple de oameni care nu merita sa intre in oala asta. pe cuvant de onoare.

  16. Floryan says

    July 31, 2008 at 8:03 pm

    @ petrisor: Bobby se refera ca e ceva rau ce au facut cei doi, nu ca e ceva rau ca a scris Eugen despre asta.

  17. Eugen says

    July 31, 2008 at 8:30 pm

    Neo, în câteva zile o să primeşti un mail complet cu lămuriri. Nu are rost să ne desfăşurăm aici. Mulţumesc pentru înţelegere.

  18. Arhi says

    July 31, 2008 at 9:46 pm

    eugen, e interesant cum pe site, la vedere, vorbesti extrem de politicos, iar in mailuri si discutii de pe messenger, discutiile cu tine abunda in figurative ca “mortii ma-tii” si “moldovean imputit”. intr-o zi imi voi rupe cateva minute sa public unele loguri interesante, care te contin.

  19. Eugen says

    July 31, 2008 at 10:27 pm

    Aici nu cred că se discută despre mine, aşa că eşti offtopic rău de tot. Eşti invitatul meu să publici orice doreşti, oricum părerea celor care mă cunosc cu adevărat şi ştiu ce e de capul meu nu se va schimba prea curând. Pentru nişte loguri interesante google it ‘paun eugen’. Aşa să ai un punct de pornire. 😀

    Ce îmi place mie din toată trebuşoara asta? Când nu putem combate ce spune un individ, fie că nu putem, fie că astfel am cădea şi mai rău în penibil, combatem persoana. Way to go!

  20. Andrei says

    July 31, 2008 at 10:35 pm

    @ Fara sens:
    1. e ca in sondaje de opinie publica si spiritul de turma. Daca e unul in top inseamna ca e cuul si atunci citesc, votez, cumpar si eu…
    2. se creeaza astfel falsa impresie ca e cuul…
    3. se creaza falsa impresie pentru unii advertiseri care vor sa cumpere spatiu publicitar la ei pe blog. si pt ca au trafic mare
    costa mai mult.
    4. si pentru ca trebuie sa existe un policy agreament. din pacate 🙁

  21. Bobby Voicu says

    July 31, 2008 at 10:43 pm

    @farasens: problema e urmatoarea: daca toata lumea face asa, in loc ca cei care creeaza bloguri sa fie preocupati sa creeze ceva misto, invata doar cum sa triseze, pentru ca asta considera ca e modalitatea prin care cei care au succes au ajuns sa aiba succes.

  22. Adrian | Rubiqube says

    August 1, 2008 at 12:09 am

    Multi romani nu mai merg de mult pe litoralul romanesc.
    Multi romani prefera sa isi cumpere chestii de afara.
    Multi romani isi fac bloguri in engleza si nu auzi de ei.

    Aparent fara legatura, cele 3 exemple spun ceva despre “dulcele” stil romanesc.

  23. farasens says

    August 1, 2008 at 12:39 am

    @Andrei : E logic ce spui tu . Interesant ca cei din frunte să fie chiar cool . Dar până la urmă norocul lor că au ajuns acolo . Nu te obligă nimeni să citeşti blogul lui .
    @Bobby : Pentru mine un blog de succes este un blog de unde pot învăţa ceva sau mă ajută cu ceva anume . Fie că aflu o chestie nouă , fie că mă dezmorţeşte puţin cu o glumă bună . Este normal ca traficul şi alte cele să dea efectul denumit “cool” , dar asta nu înseamnă ca dacă nu-mi place trebuie să citesc . Însă eu ca cititor obişnuit ador să citesc un anumit blog . Chiar nu-mi pasă ca are trafic mai mult pe seama unei ilegalităţi . Vorbind din prisma cititorului obişnuit .
    Ai dreptate însă că dacă cei mari fac scamatorii , cei mici se vor lua după ei şi vor încerca să trişeze . Totuşi eu cred că n-ar trebui să punem accentul că un anumit blog trişează ( practic nu e trişat atât timp cât şi celălalt blogger era deacord , imoral mai bine spus ) . Ideea este să învăţăm bloggeri mai mici să nu mai se ia imediat după efectul de turmă şi să încerce imediat orice măgărie .

  24. Bobby Voicu says

    August 1, 2008 at 12:48 am

    @farasens: daca nimeni nu le spune ca e magarie, de unde sa stie?

  25. Fără Sens says

    August 1, 2008 at 1:09 am

    Ai dreptate . Totuşi s-ar putea ca efectul să fie invers . Să se dorească “cool” prin faptul că fac o măgărie . Oricum , cei ce vor să ofere cu adevărat conţinut inteligent , nu vor apela la măgării .

  26. VisUrat says

    August 1, 2008 at 4:47 am

    furci, topoare, echipa de linsaj ceva? vad ca`s deja condamnat, deci nu mai conteaza ce argumente am nu? da, am facut asta sa urc in topul (absolut inexistent de altfel) de pe histats.com, am facut aceasta fapta marsava fara sa`mi ascund refererii, ma duc sa`mi fac harakiri.
    bine ca sare toata lumea cu gura fara sa ma intrebe si pe mine ce si cum.
    dar presupun ca, daca spun ca era un test sa vad in care contor as putea avea incredere nu ma crede nimeni, nu?
    eugen, de ce n`ai pus si printscreen cu refererii mei de pe trafic.ro? ca nu`s ascunsi.
    da` nu`i problema, hai sa dam intai cu paru`, sa facem atmosfera si apoi sa intrebam (sau nu) ce si cum…

    @Bobby: stiu ca esti prieten cu Eugen si`mi dau seama ca mai multa incredere ai in ce spune el decat in ce spun eu, asa ca mi se pare inutil sa ma apuc sa te conving acum ca nu pentru mia de vizitatori a lu` Blogatu` aveam eu iframe acolo, pentru ca sincer m`am saturat de dat explicatii. sunt extrem de multi care ma asteapta la cotitura, si sar ca sacalii cand cred c`au descoperit ultra-mega frauda asa ca prefer sa nu`mi mai bat capul cu ei, mai ales ca n`am nici o datorie fata de ei.
    daca vrei sa discutam, sa`ti explic tie ce si cum (in caz ca te intereseaza ca fapt divers), putem vorbi relaxat pe messenger.

    in rest, toate cele bune.

  27. Andrei Monciu says

    August 1, 2008 at 7:25 am

    e urat faptul ca s-a tinut ft corect si acuma a facut faza asta, macar daca tacea si nu zicea nimic cred ca era mai k, oricum is tari baietii care au descoperit faza asta

  28. papuravoda says

    August 1, 2008 at 10:59 am

    @VisMurdar, dacă eşti aşa de curat precum spui, nu poţi pretinde că eşti la fel de steril, nu?

    Or, un blogger ca tine, serios, nu-şi permite să-şi înşele cititorii nu? cu atât mai puţin, gândesc eu, îţi poţi dorii să stârneşti furia publicului, ori a duşmanilor, nu?

    În umila mea părere, dacă intenţiile tale erau atât de nobile, puteai scrie un post:: ” domne’ experimentez asta şi basta, aşa procedează bloggerii, păi da, de unde să ştii tu asta, nu?

    Ai fi mult mai de încredere dacă n-ai juca rolul victimei, nu de alta dar e burlesc tabloul şi dacă îndrăsnesc să te compar cu oligarhii de cartier mi-ai reproşa că-s nesimţit, nu?

    Mi-ai demonstrat în repetate rânduri, că cei care gândesc un pic mai mult nu contează pentru tine, de aceea mărturisesc că nu iau în calcul eventualitatea unui feedback.

    În virtutea tuturor frustrărilor mele, şi a subiectivismului meu ancestral am grăit stând turceşte pe româneşte.

  29. Sabotor says

    August 1, 2008 at 3:48 pm

    Mie chiar nu-mi vine sa cred ca stau unii toata ziua si iau la puricat sursele paginilor… Nu vreau sa fiu rau, sau sa par ca iau partea cuiva, da’ asta e o treaba ciudata. Stai si scormonesti peste tot, poate-poate dai de ceva cu care sa iesi in evidenta. Sunt curios ce l-a determinat pe Eugen Paun sa se uite la sursa. De fapt, stiu, doar e roman si el.

  30. Larry says

    August 1, 2008 at 6:30 pm

    Si uite asa s-a lansat un nou tip de paparazzi.. Blogo-paparazzu`! Devine jenat…

  31. Eugen says

    August 1, 2008 at 7:57 pm

    Dacă între două bloguri de întreţinut, o comunitate destul de zvăpăiată de administrat şi alea 8-10 ore de muncă mai credeţi că are cineva timp să facă pe detectivul vă înşelaţi, prieteni. Sau, dacă vă credeţi în stare, vă invit pe voi să încercaţi. Promit să vă aduc portocale la spital la prima cădere fizică sau psihică, depinde unde sunteţi un pic mai şubrezi.

    Cum am zis şi mai sus, trebuie să punem în discuţie pe cel care a demonstrat ceva, ce naiba, nu poate să fie el mai grozav decât noi! Sigur are burtă, chelie, ceva acolo, nu are viaţă socială şi muiere. Nu contează fapta, contează cine a spus-o! Aş aprecia nespus dacă v-aţi documenta un pic şi apoi aţi vorbi despre persoana mea. Nu de alta, dar nu e politicios.

    În rest, fiecare e liber să susţină pe cine doreşte indiferent ce fel de persoană este acela, suntem doar într-o ţară liberă. Eu v-am lăsat definitiv, am un concediu de savurat. Toate cele bune, simpaticilor!

  32. SkyRain says

    August 1, 2008 at 8:43 pm

    Mesaje scrise doar, milioane de octeţi uitaţi pe cine ştie ce servere. Gălăgie mută, dialog surd, melanj de idei, extensii filozofice (majoritatea drăguţe, dar tembele) ale unor oameni care nu se cunosc între ei…. Miştocăreală IT, clasamente făcute isteţ, cu urmări prin tot felul pe jurnale TV, sau în ziare, sau în buzunare… Vrei un euro cent de la mine? Ţi-l dau, doar spune-mi, nu mă aburii cu nuş ce coduri de doi bani.
    Am vrut doar să dau definiţia incorectă a blogo-triunghiului (că sferă nu e) românesc, aşa cum îl văd eu acum… Lista de descrieri o pot continua.
    Şi încă ceva: dacă mă crezi prost, nu uita, trebuie să fii de două ori mai prost ca mine ca să crezi asta.

  33. sorin says

    August 1, 2008 at 11:58 pm

    Sincer nici eu nu ma asteptam. Am vazut asta de cand a aparut. Si eu ii stiu personal pe cei 2. Pana la urma esti blogger sau spamar, sau site de publicitate? Si chiar daca esti cate putin din toate, fi pe bune

  34. Andi says

    August 4, 2008 at 4:57 pm

    Urat din partea lui. Fura trafic cu iframe-uri. Asa face omu bani, ca vine un ciuri buri care vrea sa puna reclama pe site-ul lui ca vede care multi vizitatori, dar nu stie ca jumate sunt fake. Urat din partea sa… si mai zice ca vroia doar sa testeze doua servicii de contorizat traficul.
    Cred ca vroia sa vada care ii arata traficul cu iframe-ul de la blogatu ala ( alt spammer care are blogrollul ala kilometric ) . In fine…

  35. Andrei Sava says

    August 4, 2008 at 11:04 pm

    E usor sa gasesti o scuza cand esti acuzat. Vai…nu furam trafic, faceam un test.

    Asa o sa se apuce toti care fac fraude bancare sa se scuze la politie: nu furam de pe carduri, vroiam sa vad daca sistemul e penetrabil…

  36. Dani says

    August 5, 2008 at 12:40 am

    @Bobby eu stiu ca Eugen e admin pe blogoree dar tu nu trebuia sa te bagi in kkt-urile astea (lumea te credea cel mai partial). Aici sincer ai gresit si nu-ti dau dreptate (desi esti favoritul meu in continuare). Tu ori trebuia sa-i impaci ori trebuia sa stai deoparte si sa nu zici nimic. Kkt-urile astea se puteau rezolva printr-o singura discutie pe messenger (doar de aia esti manager Yahoo :P). Am dreptate sau nu? Sa nu crezi ca e o acuzatie sau ceva, vreau doar sa-ti dau un sfat. Bafta in continuare.

  37. Bobby Voicu says

    August 5, 2008 at 12:48 am

    @dani: lumea ma credea poate impartial, nu cel mai partial 🙂 Sunt sigur ca nu imi sugerezi ca ar fi trebuit sa ma cenzurez pe propriul meu blog si sa nu spun ceea ce cred, nu? 🙂 Nu de alta, dar tu de asta vii aici, pentru ca stii ca citesti exact ceea ce vreau sa spun. De ce as schimba acum?

    In plus, toata lumea are impresia ca am scris din cauza ca a observat Eugen asta, lucru neadevarat. Oricine ar fi scris, as fi mentionat. Eugen insa a avut curajul sa scrie.

    Bun, cat despre faptul ca sunt la Yahoo, ce legatura are cu postul acesta?

    Nu ma deranjeaza comentariile, dar un comentariu care leaga doua chestii diferite una de alta si, in plus, imi spune sa ma cenzurez, pica aici pe blog ca nuca in perete.

  38. Ncu says

    August 5, 2008 at 12:56 am

    niste tarani …

  39. Dani says

    August 5, 2008 at 12:58 am

    @Bobby impartial am vrut sa zic (e 2 noaptea, tre sa ma intelegi). N-a zis nimeni sa te cenzurezi dar eu pur si simplu cred ca tu te puteai lipsi de acest post. Tu ca un lider al bloggerilor trebuie sa discuti cu ei in parte si sa le spui (Da aici ai gresit, uite de ce, uite cum sa faci ca sa nu se intample din nou samd).

    aluzia la Yahoo am legat-o de YM 🙂 atat si nimic mai mult.. adica toata harmalaia asta se putea discuta si acolo.. Am dreptate?

  40. md says

    August 5, 2008 at 1:16 am

    Un script ce insemina trafic artificial era si pe la trafic.ro sau la Analytics.
    In scop educativ asadar
    http://www.mariusdima.com/trafic.html

Primary Sidebar

Despre

Scriu. Fara un subiect anume, fara o tema anume.

Aici e o arhiva a perioadei 2005-2013, cand scriam ceva mai des pe blog.

Scrise recent

  • Portugalia vs. Romania: Diferente culturale
  • Fedora Linux (dupa install nou)
  • Cine esti?!
  • Seriale: atunci si acum
  • Linux, MacOS, Skitch si Evernote. O intreaga saga in cateva sute de cuvinte

Proiecte

  • BobbyVoicu.com
  • MixRift

Footer

Copyright © 2025 · BobbyVoicu.ro