Ce are Magazinul de case cu internetul? Totul, am putea spune, pentru ca modelul de business este legat de internet.
De ceva timp Matei Malos si echipa sa vand case, fara intermediari, prin intermediul Magazinuldecase.ro . De ce si-a ales acest model, cum a mers treaba, cum merge acum samd. vom asculta toti miercuri, de la ora 21:00, la Internet Lynx.
Va astept pe chat, poate aflam si noi ce se ma intampla cu piata imobiliara. Macar pe internet.
Abia asteptam sa vedem emisiunea. E o idee destul de buna pentru a discuta despre piata imobiliara.
Modelul ales de magazinuldecase.ro suporta cateva critici si cateva laude, poate demne de luat in considerare si in discutia cu ei.
Legat de critici, mai mult ca o observatie, se dovedeste, mai ales acum ca un model de proiect online are sanse de succes, DACA sta in online si nu are dependente de offline. Doar atunci poate fi validat si nu exista riscul sa suporte efectele variatiilor economice din offline. Mag de case este exemplul perfect de business amenintat puternic de caderea pieteti din offline pe care s-a baazat in totalitate (serviciile conexe oferite sunt de ignorat, intrucat depind tot de piata imobiliara exclusiv). Sunt sanse mari si personal marturisesc ca urmaresc fara nici o rautate, ca acest proiect sa dispara, daca nu gaseste o metoda de a se rupe de offline. Deja, probabil genereaza venituri care cu greu pot acoperi orice cost…
De apreciat este exercitiul mediatic la care s-au angajat de la inceput si mega marketing-ul (fals, dar exista marketing ne-fals ? -) ) si obstinatia cu care au insistat si probabil vor insista pana vor disparea compet ca sunt mai mult decat o agentie imobiliara cu anunturi pe internet.Modul deloc elegant prin care si-au construit o parte din imagine pe seama criticii in limbaj mioritic a celorlalte agentii, divedeste caracterul de tabloid al politicii de marketing.
Sincer cred ca acest proiect are sanse extrem de limitate sa lase vreo urma in internetul romanesc, este condus de manageri fara experienta si care, la fel ca si multi altii din online-ul romanesc nu au reusit sa vina cu mai mult decat un model clasic, picurat cu cuvinte urate la adresa concurentei si care va muri de moarte sigura in momentul in care vor fi pierdut fereastra de oportunitate in care se puteau desprinde de offline si diversifica. Poate ar fi relevante in discutia pe care o veti avea cateva date financiarae curente, poate chiar rezultatele asteptate pe q1 2009 si o estimare a datei de disparitie.
O inregistrare unde am putea gasi ? Eu nu am avut timp s-o ascult si sunt interesat. Multumesc!
Eu am intrebat.. tot eu mi-am raspuns: http://www.radiolynx.ro/player/t372-694