• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

BobbyVoicu.ro

  • Home
  • Arhiva (2005-2013)

De citit: cica trebuie sa postezi mult ca sa ai succes

Una Alta · September 25, 2008

Postul e pe TechCrunch.

Ma pregatesc sa plec la emisiunea cu Vladimir de la ora 20:00, la RadioLynx, asa ca nu am timp sa comentez mai mult. Astept comentariile voastre, insa.

E adevarat? Cu cat scrii mai mult, cu atat ai mai mult succes? Luati in calcul ca blogurile la care se refera TechCrunch sunt in proportie imensa bloguri de echipa.

via FocusBlog (prin Y!M)

Bobby

Reader Interactions

Comments

  1. Mihnea blogheru lu peste says

    September 25, 2008 at 4:49 pm

    asta e deviza lui copyblogger si vad ca ii merge bine

  2. Bobby Voicu says

    September 25, 2008 at 5:01 pm

    copyblogger scrie mult???

  3. cabral says

    September 25, 2008 at 7:14 pm

    Defineste termenul “mult”.
    Ca ultima data cand ne-am intalnit mi-ati sarit in cap si tu si Fluture si Nihasa, ca vezi-Doamne, scriu mult!

    Apparte: da’ de puncte-puncte nu zice nimic? 😀

  4. c.s. says

    September 25, 2008 at 8:11 pm

    daca scrii mult si prst degeaba o faci. mai bine mai rar si foarte bine. . . parerea mea

  5. A.Faith says

    September 25, 2008 at 8:51 pm

    păi, cred că mai multe articole publicate, o masă mai mare de oameni care găsesc informaţii utile atunci. dacă te rezumi la a scrie o însemnare pe zi, o să ai (cred) azi o anumită audienţă, mâine alta şi tot aşa. cu mai multe însemnări pe zi, intră toţi, o dată. în ideea că ai publicat ceva ce îi interesează. dacă e să mergem pe gândirea asta, poate că respectivii sunt mai derutaţi, şi dacă suntem optimişti, putem să credem că există o şansă mai mare să dea click pe reclame. sau pe x-ul din colţ.

  6. Miruna says

    September 26, 2008 at 12:57 am

    nu neaparat. Cantitatea pierde in fata calitatii. Intotdeauna. Si in fata lu’ google.

    Si da, Cabral scrie mult in ultima vreme. Sau mai mult. Dar antreneaza cititorii, se inmultesc comentariile (bine ca n-am zis invers). E de bine 🙂

  7. Miruna says

    September 26, 2008 at 1:00 am

    p.s. pentru ca nu pierde calitate. (se subintelege, dar voiam sa accentuez ca mai sunt si blonzi printre noi)

  8. Adrian | Rubiqube says

    September 26, 2008 at 1:20 am

    Nu cred ca asta e cheia succesului. Nu pe termen lung cel putin. Daca scrii (esti) interesant, poti sa publici ceva o data pe luna, si sa tii pe toata lumea cu sufletul la gura. Cel mai bun exemplu: wakeuplater.com. Tipul scrie fooooarte rar (ultimul post e de prin mai) si totusi a ajuns intr-un an de la 0 la peste 3000 de subscribers. Destul de greu de batut, zic eu.

  9. Darius says

    September 26, 2008 at 7:48 am

    Da, da! Aşa este Bobby! Dacă vrei să ai succesuri trebuie să scrii cât mai des! Aşa, vreo 5-7 posturi pe zi.

    PS: Spre ruÅŸinea (?) mea n-am mai scris nimic de luni, asta ca să vezi ce serios am fost în articol…

  10. Andrei Monciu says

    September 26, 2008 at 8:03 am

    @Miruna, nu cred ca pierzi in fata lui google daca scrii mult. Eu de ex is obisnuit sa scriu minim 4-5 articole pe zi, mi se pare mai normal sa ofer o diversitate, dar blogul meu este unul ft pe nisa

  11. fire angel says

    September 26, 2008 at 9:41 am

    Un blog de calitate este acela in care sunt scrise articole interesante,folositoare si bine argumentate.
    Nu ar trebui sa se compare cu un documentar, dar numai asa poti atrage vizitatori fideli.

  12. Stefan Beldie says

    September 26, 2008 at 9:48 am

    Dosh Dosh ar fi un contraexemplu. De-asemenea, cei care au continut mereu valabil stau bine si la trafic datorita google.

  13. CTI97 says

    September 26, 2008 at 10:15 am

    cred ca cel mai bun exemplu care confirma regula ca daca postezi mult ai succes, este chiar zoso

  14. Alex Ion says

    September 26, 2008 at 11:07 am

    Partial de acord pentru ca am vazut ce fac niste amici indieni (cu o engleza perfecta) care au inceput un blog acum 2 luni si care acum iau cam 15,000 pageviews / luna numai din motoarele de cautare.

    Ce-i drept piata lor .co.in e mare rau, dar faptul ca posteaza undeva la 10 articole (continut unic) / zi cu interlinking, le da autoritate (cred!).

    Noi la greenpacks am inceput sa bagam intre 3 si 6 / zi … si de cand facem asta incepe sa se simta la vizite mai multe (exponential mai multe) din Google.

  15. ZeroNews says

    September 26, 2008 at 7:43 pm

    @CTI97 Zoso nu este un exemplu de blogger. Ceea ce face el e in mare parte spam -posturi de 3-4 randuri. Sunt total impotriva unui astfel de stil.
    Cheia succesului este sa scrii mult si de calitate 😉

  16. Tudi says

    September 26, 2008 at 7:48 pm

    Poate intr-o mica masura sa conteze cantitatea pentru search engines, dar fara calitate (si fara link-urile naturale pe care le aduce calitatea) nici aici nu faci mare lucru doar cu continut.

    Cred ca autorul a facut o confuzie intre “mult” si “constant”. Dupa parerea mea a doua e mult mai importanta, dar nu trebuie sa fie sinonime cele doua concepte.

  17. Alex Ion says

    September 27, 2008 at 1:54 am

    cum adica zoso face spam?
    daca articole de 3-4 randuri spam la tine => nasol

    il citesc pe zoso, din cand in cand. amuzanto/enervant, dar totusi sa zici ca face spam … greu nene

  18. L.I. says

    September 27, 2008 at 9:17 pm

    deci, pe scurt, conteaza: calitatea, cantitatea, frecventa… ei, si daca mai ai si un pic de talent, te faci cu “vizitatori”

  19. simi says

    September 27, 2008 at 11:29 pm

    doar mie mi se pare la mintea cocosului ca e adevarat? sau ca e necesar, dar nu suficient?
    (daca “mult” se refera la des, normal)

  20. Tudor says

    September 28, 2008 at 10:41 am

    odata ce ai ajuns un blogger destul de auzit poti sa scrii si ce cacat vrei tu ca tot o sa ai vizitatori…

  21. Oliver says

    September 28, 2008 at 7:16 pm

    Din pacate, cam asa e!

  22. webDUDE says

    September 29, 2008 at 3:43 pm

    pentru un 100% blogger, sfatul meu de SEO:
    scrie mult, scrie chestii unice

    de ce?
    – o simpla analiza de optimizare SEO precizeaza clar ca un nr. mai mare de pagini indexate de google (in cazul blogurilor, fiecare articol nou creeaza o pagina noua) face ca autoritatea blogului sa creasca si fluiditatea PR-ului sa fie foarte eficienta.

    Si, sincer sa fiu, n-am auzit pana acum in toata experienta mea de SEO, sa fie vreun blogger care sa nu vrea “foarte foarte foarte” mult trafic pentru un anumit articol, sau cel putin “BUZZ-ul” aferent…

    cheerz

Primary Sidebar

Despre

Scriu. Fara un subiect anume, fara o tema anume.

Aici e o arhiva a perioadei 2005-2013, cand scriam ceva mai des pe blog.

Scrise recent

  • Portugalia vs. Romania: Diferente culturale
  • Fedora Linux (dupa install nou)
  • Cine esti?!
  • Seriale: atunci si acum
  • Linux, MacOS, Skitch si Evernote. O intreaga saga in cateva sute de cuvinte

Proiecte

  • BobbyVoicu.com
  • MixRift

Footer

Copyright © 2025 · BobbyVoicu.ro