Postul e pe TechCrunch.
Ma pregatesc sa plec la emisiunea cu Vladimir de la ora 20:00, la RadioLynx, asa ca nu am timp sa comentez mai mult. Astept comentariile voastre, insa.
E adevarat? Cu cat scrii mai mult, cu atat ai mai mult succes? Luati in calcul ca blogurile la care se refera TechCrunch sunt in proportie imensa bloguri de echipa.
via FocusBlog (prin Y!M)
asta e deviza lui copyblogger si vad ca ii merge bine
copyblogger scrie mult???
Defineste termenul “mult”.
Ca ultima data cand ne-am intalnit mi-ati sarit in cap si tu si Fluture si Nihasa, ca vezi-Doamne, scriu mult!
Apparte: da’ de puncte-puncte nu zice nimic? 😀
daca scrii mult si prst degeaba o faci. mai bine mai rar si foarte bine. . . parerea mea
păi, cred că mai multe articole publicate, o masă mai mare de oameni care găsesc informaţii utile atunci. dacă te rezumi la a scrie o însemnare pe zi, o să ai (cred) azi o anumită audienţă, mâine alta şi tot aşa. cu mai multe însemnări pe zi, intră toţi, o dată. în ideea că ai publicat ceva ce îi interesează. dacă e să mergem pe gândirea asta, poate că respectivii sunt mai derutaţi, şi dacă suntem optimişti, putem să credem că există o şansă mai mare să dea click pe reclame. sau pe x-ul din colţ.
nu neaparat. Cantitatea pierde in fata calitatii. Intotdeauna. Si in fata lu’ google.
Si da, Cabral scrie mult in ultima vreme. Sau mai mult. Dar antreneaza cititorii, se inmultesc comentariile (bine ca n-am zis invers). E de bine 🙂
p.s. pentru ca nu pierde calitate. (se subintelege, dar voiam sa accentuez ca mai sunt si blonzi printre noi)
Nu cred ca asta e cheia succesului. Nu pe termen lung cel putin. Daca scrii (esti) interesant, poti sa publici ceva o data pe luna, si sa tii pe toata lumea cu sufletul la gura. Cel mai bun exemplu: wakeuplater.com. Tipul scrie fooooarte rar (ultimul post e de prin mai) si totusi a ajuns intr-un an de la 0 la peste 3000 de subscribers. Destul de greu de batut, zic eu.
Da, da! Aşa este Bobby! Dacă vrei să ai succesuri trebuie să scrii cât mai des! Aşa, vreo 5-7 posturi pe zi.
PS: Spre ruÅŸinea (?) mea n-am mai scris nimic de luni, asta ca să vezi ce serios am fost în articol…
@Miruna, nu cred ca pierzi in fata lui google daca scrii mult. Eu de ex is obisnuit sa scriu minim 4-5 articole pe zi, mi se pare mai normal sa ofer o diversitate, dar blogul meu este unul ft pe nisa
Un blog de calitate este acela in care sunt scrise articole interesante,folositoare si bine argumentate.
Nu ar trebui sa se compare cu un documentar, dar numai asa poti atrage vizitatori fideli.
Dosh Dosh ar fi un contraexemplu. De-asemenea, cei care au continut mereu valabil stau bine si la trafic datorita google.
cred ca cel mai bun exemplu care confirma regula ca daca postezi mult ai succes, este chiar zoso
Partial de acord pentru ca am vazut ce fac niste amici indieni (cu o engleza perfecta) care au inceput un blog acum 2 luni si care acum iau cam 15,000 pageviews / luna numai din motoarele de cautare.
Ce-i drept piata lor .co.in e mare rau, dar faptul ca posteaza undeva la 10 articole (continut unic) / zi cu interlinking, le da autoritate (cred!).
Noi la greenpacks am inceput sa bagam intre 3 si 6 / zi … si de cand facem asta incepe sa se simta la vizite mai multe (exponential mai multe) din Google.
@CTI97 Zoso nu este un exemplu de blogger. Ceea ce face el e in mare parte spam -posturi de 3-4 randuri. Sunt total impotriva unui astfel de stil.
Cheia succesului este sa scrii mult si de calitate 😉
Poate intr-o mica masura sa conteze cantitatea pentru search engines, dar fara calitate (si fara link-urile naturale pe care le aduce calitatea) nici aici nu faci mare lucru doar cu continut.
Cred ca autorul a facut o confuzie intre “mult” si “constant”. Dupa parerea mea a doua e mult mai importanta, dar nu trebuie sa fie sinonime cele doua concepte.
cum adica zoso face spam?
daca articole de 3-4 randuri spam la tine => nasol
il citesc pe zoso, din cand in cand. amuzanto/enervant, dar totusi sa zici ca face spam … greu nene
deci, pe scurt, conteaza: calitatea, cantitatea, frecventa… ei, si daca mai ai si un pic de talent, te faci cu “vizitatori”
doar mie mi se pare la mintea cocosului ca e adevarat? sau ca e necesar, dar nu suficient?
(daca “mult” se refera la des, normal)
odata ce ai ajuns un blogger destul de auzit poti sa scrii si ce cacat vrei tu ca tot o sa ai vizitatori…
Din pacate, cam asa e!
pentru un 100% blogger, sfatul meu de SEO:
scrie mult, scrie chestii unice
de ce?
– o simpla analiza de optimizare SEO precizeaza clar ca un nr. mai mare de pagini indexate de google (in cazul blogurilor, fiecare articol nou creeaza o pagina noua) face ca autoritatea blogului sa creasca si fluiditatea PR-ului sa fie foarte eficienta.
Si, sincer sa fiu, n-am auzit pana acum in toata experienta mea de SEO, sa fie vreun blogger care sa nu vrea “foarte foarte foarte” mult trafic pentru un anumit articol, sau cel putin “BUZZ-ul” aferent…
cheerz