• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

BobbyVoicu.ro

  • Home
  • Arhiva (2005-2013)

Ce trebuie sa urmaresti cand pornesti un blog nou?

Una Alta · August 15, 2009

Suna ciudat, sunt sigur, o astfel de intrebare pe blogul meu.

Dar nu e vorba despre un simplu blog. Atunci as sti ce sa zic, fara doar si poate. In plus, nu vorbesc de parte tehnica. Nici de lucrurile de baza (incepe sa scrii si vezi daca iti place samd).

Nu. Vorbesc de un blog care sa te ajute sa cunosti o noua industrie, cu care ai prea putina legatura in acest moment, dar in care ai interesul sa ajungi.

Nu discut de un blog cu care sa faci bani direct, ci care sa adune intr-un loc toata informatia de care ai nevoie pentru industria respectiva.

So, ce faci?

Eu am inceput asa:

1. Am facut un fisier Excel (ma rog, e in Google Docs) cu toate companiile de care dau in domeniul respectiv.
2. Am facut un fisier cu oamenii importanti din domeniul respectiv.
3. Ma gandesc sa fac un fisier cu toate produsele din domeniul respectiv.

Voi ce alte idei aveti?

P.S.: nu ma intrebati ce si cum inca, veti afla la momentul potrivit 🙂

Bobby

Reader Interactions

Comments

  1. Cristi Doiu says

    August 15, 2009 at 1:07 pm

    numarul de cititori, de oameni interesati de respectivul produs si eficienta celorlalte companii.

    • Bobby Voicu says

      August 15, 2009 at 9:39 pm

      Cum masori eficienta?

      • Cristi Doiu says

        August 16, 2009 at 1:27 am

        In functie de numarul clientilor si devotamentul acestora fata de respectivele companii. Desigur, consider ca si feedback-ul primit de ei in timp ar ajuta.
        PS: Lansarea din timp a unui teaser. Astfel ai vedea cum intampina userii “noul”.

  2. Marius Balaban says

    August 15, 2009 at 1:10 pm

    imi notez subiectele mari despre care voi discuta si fac un fel de wonder wheel (in stilul google)astfel incat sa pot aborda topicurile cat mai adanc fara a uita detaliile

    • Bobby Voicu says

      August 15, 2009 at 9:38 pm

      Wonder wheel? Nu stiu despre ce e vorba, poti detalia?

      • Marius Balaban says

        August 15, 2009 at 10:01 pm

        Google(pana acum doar .com)iti ofera la fiecare cautare anumite optiuni. wonder wheel-ul poate il cunosti sub numele de mind map.
        am atasat un screenshot: http://yfrog.com/0ncapturetjhj

      • Bobby Voicu says

        August 16, 2009 at 12:48 am

        Wow, imi dau seama ca nu aveam idee de chestia asta… mersi frumos. Chiar nu stiam ca Google are optiunea asta (lame din partea mea, stiu…)

  3. Hanzo says

    August 15, 2009 at 1:23 pm

    4. Un produs in domeniul respectiv.

    ca sa aduni

    5. Clientii din domeniul respectiv

    • Bobby Voicu says

      August 15, 2009 at 9:38 pm

      Nu cred ca in momentul in care pornesti trebuie neaparat sa ai produsul. Dar sa spunem ca astea exista, ce altceva? 🙂

  4. A.Faith says

    August 15, 2009 at 10:33 pm

    intri într-o comunitate: pe forum, înt-o reţea socială, etc. care are legătură cu domeniul în care vrei să deschizi blogul respectiv 🙂

  5. sophy says

    August 15, 2009 at 10:41 pm

    – eu as “vana” si site-urile de specialitate, (de exemplu in advertising si publicitate – iqads.ro)

    – as urmari si as gasi lacunele dar si punctele tari ale altor bloguri asemantoare

    – as face analia SWOT a “planului” meu

    – dupa ce as strange toate toate informatiile necesare si as crea o baza de date completa si complexa as aplica metodata celor 5S

    – si m-as apuca de treaba

  6. Laurentiu says

    August 16, 2009 at 8:28 am

    Interesant articolul, scurt si la obiect pentru un blog de nisa! Deci il pun pe forumul Roportal sa-l vada si altii! (nu de alta, dar vreau sa gasesc pe internet informatii de calitate)

  7. Laurentiu says

    August 16, 2009 at 8:41 am

    Gata, l-am pus: http://www.roportal.ro/discutii/index.php?showtopic=65938

  8. Crusher says

    August 16, 2009 at 12:44 pm

    In primul rand, daca vrei sa cuceresti un domeniu nou, trebuie sa studiezi relativ detaliat acel domeniu. Vezi cine este deja, daca se descurca, care-i relevanta pe care o ofera s.a.m.d.

    Apoi, iti pui intrebarea ‘ce lipseste? cu ce pot veni eu nou?’. Daca ai un raspuns la intrebarea asta, atunci poti trece mai departe, deoarece daca nu vii cu ceva nou si folositor, mai bine o lasi balta.

    Si ar mai fi cateva chestii, da’ nu cunosc toate detaliile si acestea sunt in functie de domeniu.

Primary Sidebar

Despre

Scriu. Fara un subiect anume, fara o tema anume.

Aici e o arhiva a perioadei 2005-2013, cand scriam ceva mai des pe blog.

Scrise recent

  • Linux, MacOS, Skitch si Evernote. O intreaga saga in cateva sute de cuvinte
  • Folio in loc de Pocket
  • Sa alerg, sa nu alerg
  • Un talent nerecunoscut: sa pui intrebari
  • De ce am inceput sa ma uit la fotbal american la 40 de ani

Proiecte

  • BobbyVoicu.com
  • MixRift

Footer

Copyright © 2025 · BobbyVoicu.ro