Adica am ramas fara… curent… in mijlocul intersectiei (nu masina e de vina!). Si asta pentru ca nu am ascultat cu atentie instructiunile si nici nu am citit cartea tehnica (who does ๐ ).

Una peste alta, insa, masina e misto. Nu e pentru mine (in mod cert), eu vreau masina puternica, sa simt viteza, acceleratia, dar e o masina foarte misto pentru oras. Maica-mea a fost entuziasmata de cat de silentioasa e, in timp ce lumea ma oprea pe strada sa ma felicite pentru achizitie (masina avea numere rosii si nu avea nimic pe ea care sa arate ca e de test).
Totusi, despre masina:
1. Nu are viteze (nu ca are cutie automata, nu are viteze!). Nu are turometru.
2. Chiar iti da senzatia ca ai conduce un gadget (cum spune si Radu)
3. Schimbatorul ala mic si scurt e ciudat.
4. Consumul e foarte bun pentru mine (am avut 6.3l/100km in regim mixt si 7.9/100km in oras). La o masina cu motor de 1.6l si 110CP aveam 8-9 in regim mixt si 10-12 in oras. Pentru ca accelerez tare si ma plictisesc repede ๐
5. Spatiul in masina e mare, mai ales in spate, unde un om de 1,8m a stat lejer in spatele meu, care conduc cu scaunul lasat foarte tare in spate.
6. Foarte misto touchscreen-ul din dotare, pentru clima, instalatie audio samd.
7. Instalatie audio JBL. Se aude de rupe!
8. Merge foarte foarte lin. Aproape nu simti hopurile si gaurile din sosea.
LE: 9. Multi cunoscuti mi-au zis ca le-ar placea sa o cumpere, desi pretul, fara sa fie foarte mare, nu e nici foarte mic (25.000E cu toate taxele).
LE: 10. Cand pornesti masina zici ca esti in avion: baga cheia (check!), apasa frana (check!), asteapta sa apara READY in bord (check!), apasa butonul de POWER (check!), decupleaza frana de mana (care e la picior – check!). La oprire, invers.
Nu imi place:
1. Ca e totusi lenta desi, daca o calci cum trebuie, merge binisor.
2. Are o forma ciudata, care insa place (mai ales femeilor!).
3. Ca eram stresat permanent ca raman fara curent :)) (nemotivat, dar o luasem in freza deja, pentru ca nu citisem ๐ )
4. Ca toti prietenii ma suna sa se plimbe cu ea (glumesc, bineinteles, desi Radu mi-a dat Reset la consum ๐ ) ca sa vada cum e sa te plimbi cu o hibrida
5. Nu mai stiu, dar imi aduc aminte ๐
P.S.: am si poze, dar fac update in curand ๐ Ah, si azi, cand am predat-o, am dat de Dragos Bucurenci acolo, isi lua si el masina. Si a prins cand discutam cu cei de la Toyota sa imi dea un Land Cruiser in teste (sa compensez :)) ).
Radu e innebunit dupa Toyote (de altfel, el chiar vrea sa isi ia Prius). Asa ca m-a convins sa iau in teste si alta decat Land Cruiser-ul. In consecinta, iau zilele astea o masina linistita: un Auris diesel. Asa, ca pentru tineri ๐
Si ti-au dat ?
Am testat si eu Land Cruiserul, e perfecta pentru teren accidentat, dar mi se pare nefolositoare pentru mine, care nu am ce cauta pe acolo.
Consum de aproape 7L? Pai, in cazul asta nu se prea merita tinand cont de dezavantaje :-s
Eu ma gandeam la un 4-5 ๐
Hamsterii au obosit, nu? Sau ai uitat sฤ รฎi hrฤneลti?
@Rashid: un om normal are 4-5 :)) Eu nu ๐
well foarte tare faza ca te oprea lumea pe strada sa te felicite ๐ iti ofera o anume doza de exclusivitate Prius-ul ๐
mda, sa vezi experienta din asta din pielea unei femei. mai exact, din urechile ei. (nu ca as fi patit… :p )
Bobby mi-a ridicat consumul la Avensis de la 7.9 sau 8.8, in vreo zece minute.
Eu oricum o sa-mi iau Prius (doua bucati probabil) mai ales daca Sandossu o sa-i faca un review bun. Ca in Bobby n-am incredere ๐
Colentina e sosea, nu bulevard
Aha… deci, daca ma screm rau de tot, scot un 3% cu ea? ๐
Au pus 10.000 de Euro in plus la pret si nu au fost in stare sa faca o protectie pentru cazul in care se uita de acel buton, daca nu mai are ce consuma din baterie si masina este in mers sa comute singura pe benzina.
Daca erai intr-o depasire?
Stiu ca si pe benzina daca nu esti atent poti sa ramai in pana, dar aici este vorba ca masina mai are o sursa de propulsie de care ar trebuii sa se foloseasca.
@Dan: pai daca eram in depasire masina mergea ๐ Mi s-a intamplat asta pentru ca eram oprit si nu am pus piciorul pe frana ๐ Cand merge, totul se face automat. Cand esti oprit, trebuie sa pui piciorul pe frana, ca altfel pleaca masina (ca la orice masina cu schimbator automat, de altfel).
Salut Boby,
Sunt Andrei, cel pe care l-ai intalnit in avion acum 2 ani, cand te intorceai din UK/Londra!:)
Pot sa spun ca ma laud cu o Toyota Prius tri-hibrida (asa ii spun eu), care functioneaza si cu GPL! Consuma in Bucuresti 5.5% (stilul meu de condus), iar afara aprox. 4%. Un rezervor de benzina ma tine cam 3-4.000Km, iar GPL-ul consumat e cam cu 4-5% mai mult decat benzina. Ideea e ca pretul GPL-ului e 2.3RON/litru, in timp ce benzina e 4.65RON/litru. Dupa calculele mele, costul de exploatare al masinii e de 10RON/100Km in afara si 13-14RON/100Km in Bucuresti, la un consum mediu de 5.5% (mie asa imi consuma).
Masina se infige foarte bine, e silentioasa si intr-adevar atrage foarte multe priviri, mai ales din partea domnisoarelor…:)